neděle 1. července 2012

photodiary lesvos - part one

mezinárodní letiště (žádný další terminály už nemá:D)

miluju sardinky!

a taky svoje plavky a rybí cop!.)

a pláž a šnorchlování


a taky tyhle solený ančovičky co jsou nejlepší s ouzem.)




 konečně nějaká taverna s wifi!
mám se naprosto skvěle, až na to, že mi v úterý došla baterka do foťáku, lalala! :D
nechce se mi domů!.)

5 komentářů:

  1. Jé, rybí cop také zbožňuju a mám ho právě upletený :D
    a také zbožňuju tvoje plavky <33
    užij si to! -claire

    OdpovědětVymazat
  2. krásný fotky!! Ta palma to moře:33 chci takyy!)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš úplně skvělý blog, nádherně fotíš. Každá tvá fotografie má své kouzlo. Někdo by měl Tvůj blog konečně objevit, protože je opravdu krásný. :)
    (jo a mimochodem díky tvým nejkrásnějším výkresům a všem obrázkům nakreslených co máš na blogu, jsem taky zkusila kreslit a strašně mě to baví) :)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju moc:) já ale ani pořádně fotit neumim, začala jsem trošku fotit teprve nedávno. a hrozně mě těší, že jsi "díky mě" (:DD) zkusila kreslit! (ikdyž moje obrázky vůbec nejsou nejkrásnější)

    OdpovědětVymazat
  5. moc se mi líbí tvoje fotky, to je upravuješ? vypadají prostě tak... letně a prosluněně. a rybí cop je náádherný, škoda že na něj nemám vlasy.

    OdpovědětVymazat