čtvrtek 2. srpna 2012

look up to the skies

and see.


léto, kreslení, focení, filmy, knihy, jídlo, mmm..
...-...

12 komentářů:

  1. to je úžasný,opravdu,asi si to stáhnu,můžu?
    no a počítač.u mě bohužel jenom počítač.a jídlo. a teda občas focení.a jsem líná.už jdu pryč.D

    OdpovědětVymazat
  2. haha, klidně, uděláš mi radost.) noa já sem samozřejmě taky strašně líná a trvá mi někdy i celej den, než opustim počítač a jdu něco dělat:DD

    OdpovědětVymazat
  3. Great blog sweetie, your photos are amazing :)
    Following you on gfc , hope you can follow me back :)
    xoxo
    Kelsey

    http://kelseylovescosmetics.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. I see a star :)
    Beautiful photos on your blog!

    OdpovědětVymazat
  5. nebe, jak já bych ráda byla činná. a ta "gifka" je super .)

    OdpovědětVymazat
  6. kouzelné!
    zůčastni se mé sheinside giveaway na http://dreamworld-e.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Nejlepší!! Jsi fotila předpokládám, že? Jsi tak talentovaná. Úplně nějkrásněji fotíš a o kreslení ani nemluvě. :D

    OdpovědětVymazat
  8. jojo, fotila:) děkuju moc!*

    OdpovědětVymazat
  9. Máš nejdokonalejší blog a ty tvoje kresby, no prostě nádhera. Založ si tumblr, prosííím! <3

    OdpovědětVymazat
  10. moc pěkné, mě se gif nikdy pořádně nepovedla udělat, nefungovala mi na blogu.(

    OdpovědětVymazat